فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

مبارزه همه جانبه‌ جهان اسلام علیه اسرائیل تا آزادی قدس شریف ادامه دارد

سردار حسینی گفت: مبارزه همه جانبه‌ جهان اسلام علیه اسرائیل تا آزادی قدس شریف و رسیدن فلسطینیان به اهداف خود ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۵۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ - 07May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان پیش‌ از ظهر امروز در مراسم نمادین روز جهانی قدس که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خیابان فردوسی این شهر برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک روز جهانی قدس اظهار داشت: امیدواریم که خداوند متعال یک ماه طاعات و عبادات همه بندگان صالح و روزه‌داران را قبول کند.

وی گفت: از همه کسانی که امروز با زبان روزه و در این شرایط کرونایی در این مراسم وزین شرکت کردند، تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان روز قدس را روز حیات اسلام و نماد مبارزه دنیای اسلام با مظاهر ظلم خواند و خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا همه مسلمانان جهان اسلام علیه این جرثومه فساد در منطقه به مبارزه برخیزند.

وی تصریح کرد: از روز نخست شکل‌گیری رژیم جعلی، خون‌ریز، کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی جنگ و مبارزه همه جانبه‌ای در جهان اسلام علیه اسرائیل صورت گرفته و تا آزادی قدس شریف و رسیدن فلسطینیان به اهداف خود خاتمه نخواهد داشت.

حسینی بیان کرد: نبرد مسلمانان با جنایتکاران رژیم صهیونیستی عقیدتی و به خاطر دفاع از سرزمین مادری فلسطینان و آزادی قدس شریف؛ قبله نخست مسلمانان است چرا که آنان به ناحق سرزمین این ملت مظلوم را اشغال و فلسطینان را به خاک و خون کشانده و آواره کشورهای دیگر کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار